zondag 3 juni 2012

Killing me softly...





Deze week voelde als chaos - 
Ik kon deze week maar niet begrijpen waarom ik Hubbie niet goed om me heen kon verdragen en vond dat hij niet zo veel moest zeuren! Het kostte me moeite om niet geprikkeld te reageren...

Ik kon niet begrijpen dat ik toch snoepte, ondanks het feit dat ik in de week vooraf begonnen was met Weight Watchers! Vorige week ging zo goed...

Ik kon maar niet begrijpen dat ik moest huilen om een film, waarvan ik de inhoud zo goed kende! De beelden raakten me... alweer!

Ik kon maar niet begrijpen waarom ik mijn huishouden maar niet op orde kreeg! Frustrerend gewoon.

Het is iedere keer weer verrassend... en iedere keer tuin ik er weer in. Voor lange tijd zag ik de regelmaat, maar nu ik de 50 gepasseerd ben en mijn maandelijkse stonden niet meer regelmatig zijn, ben ik vergeten hoe het was.

Toen wist ik dat ik over-prikkeld kon raken over niks. Toen aanvaardde ik het feit dat de tranen wat sneller over mijn wangen biggelden. Toen hield ik rekening met het feit dat de trek in vooral chocola kon toenemen. Toen nam ik het voor lief dat mijn hoofd meer chaos creëerde!  In de week vooraf, zorgde ik dat niet zoveel afspraken buiten de deur maakte en dan kwam alles goed.

Echt, dit is wat hormonen met mij doen! En dit valt nog mee....
Er zijn vrouwen, die in deze periode van de maand een moord niet schuwen!

So be aware!!

Geen opmerkingen: