zaterdag 14 april 2012

Ontsteking in gehoorgang

'Heeft u wattenstaafjes in huis?', vroeg de huisarts gisteren, 'Weg ermee...'.
Al geruime tijd kende ik een jeuk in mijn oor. Precies op een plek, waar ik niet goed bij kon komen.
Te vaak gebruik gemaakt van een wattenstaafje... en nu zit ik met de gebakken peren. Een forse ontsteking in mijn gehoorgang. De wanden zijn dusdanig gezwollen, dat ik praktisch niets meer kan horen.Druppeltjes (antibiotica) moet uitkomst bieden. En voor het andere oor kreeg ik zure druppels mee. Binnen een dag was de jeuk in mijn linkeroor over. Zo simpel... Echter de pijn in mijn rechteroor bleef.

Vandaag, vrijdag 13 april, was voor mij een dag zorgen voor mezelf. Ik stond op met een lichte verhoging en de pijn in mijn oor was niet mals. Aangezien ik slecht geslapen had, bleef ik vandaag voor het overgrote deel van de dag in mijn bed. Paracetamol, die ik overigens praktisch nooit neem, deed wonderen.. Ik heb veel geslapen en tussendoor wat gelezen.

Het huis is hier of daar wat rommelig, maar dat komt wel weer.

Morgen een afspraak met de meiden. Ik hoop dat ik me weer wat beter voel...


Geen opmerkingen: